قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه گفت: ملت ایران در طول انقلاب در تمام فتنه انگیزی های دشمن بصیرت خود را نشان داده و مدیریت رهبری در چنین بحران هایی دشمنان را ضربه فنی کرد.
کد خبر: ۱۴۳۸۳۲۶
دشمن درکی از مردم ایران ندارد | حفظ بصیرت، شرط غلبه بر فتنه‌هاست

حمیدرضا ترقی در گفتگو با جام‌جم‌آنلاین، گفت: فتنه‌هایی که از ابتدای انقلاب اسلامی علیه نظام توسط عوامل داخلی با همکاری عوامل بیرونی و دشمنان تاکنون شکل گرفته به دلیل اینکه مبتنی بر محاسبات غلط نسبت به مردم و عمق انقلاب صورت گرفته است همگی شکست خوردند.

وی افزود: ملت ایران در این صحنه‌ها بصیرت خود را نشان داده و رهبری این بحران‌ها را به نحوی مدیریت کردند که دشمنان ضربه فنی شدند.

این فعال سیاسی اظهار کرد: علت اصلی اینگونه فتنه ها علیه نظام این است که انقلاب اسلامی ما انقلابی است که پشتوانه معنوی دارد که البته  درک این موضوع برای سایر کشورها سخت است و به طور طبیعی نمی‌توانند این موضوع را درک کنند که انقلاب  ما حرکت عادی نیست که به راحتی به آن مقابله کنند.

قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه گفت: انقلاب در دوران امام خمینی و مقام معظم رهبری از یک ظرفیت و توانایی برخوردار  شد که همین ظرفیت ها نوعا موجب شکست توطئه ها علیه جمهوری اسلامی شد.

وی ضعف اطلاعاتی دشمن نسبت به مردم ایران و برنامه‌ریزی کشور و دستگاه اطلاعاتی کشور  را از دیگر دلائل شکست توطئه ها علیه کشور عنوان کرد و گفت: این ضعف اطلاعاتی ناشی از قطع ارتباط ما با آمریکا و خارج کردن آنها و عوامل نفوذی دشمن بوده که همیشه آنها را دچار اشتباه محاسباتی می‌کند.

ترقی ادامه داد: آنها تصور می‌کنند اگر چند نفر در داخل کشور اقدامات و یا تحرکاتی علیه نظام انجام داده و چند شعار سر بدهند منجر به انقلاب رنگینی می‌شود که به این ترتیب آنها می‌توانند روی آن به عنوان ظرفیتی برای سرنگونی نظام استفاده کنند در حالیکه آنها تصور اشتباهی نسبت به جریانات سیاسی منتقد یا مخالف در داخل نظام دارند. 

نماینده پیشین مجلس ادامه داد: آنها تصور می‌کنند که این جریانات می تواند ظرفیتی برای سرمایه گذاری آنها در جهت براندازی نظام باشد.

این فعال سیاسی افزود: این اشتباه محاسباتی همیشه تکرار شده اما آنها متوجه نشدند که در سطحی نیستند که ریشه انقلاب را که عمیق شده و این درخت تنومند انقلاب را بعد از ۴۵ سال تکان دهند.

ترقی گفت: به نظر می رسد با توجه به اینکه نوعاً این گونه فتنه‌ها را در دیگر کشورهای منطقه آزمایش کرده و به نتیجه رسیدند تصور می‌کنند ملت و نظام ما نیز مانند گرجستان و یا دیگر کشورهای آسیای میانه چنین بستری دارند تا آنها بتوانند طرح‌های خود را پیاده کنند ذر حالی که تاکنون هیچ کدام از طرح‌های آنها موفق نشده و این نشان داده که ملت ایران، نظام و رهبری و مدیریت این کشور در بحران‌ها مانند دیگر کشورها نبوده و قابل مقایسه نیست.

وی تصریح کرد: امروز استکبار به این جمع‌بندی رسیده است که قادر به براندازی نظام جمهوری اسلامی نیست و همه پروژه‌ها و طرح هایش با شکست مواجه شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها